avatar

Crossnet

CROSSNET - tai labai linksmas ir įtraukiantis žaidimas, puikiai tinkantis aktyviam laisvalaikio praleidimo būdui. Šis žaidimas tiks ir vaikams, ir suaugusiems. Be to, crossnet'as idealiai tinka stovykloms, mokykloms, profesionalų bei mėgėjų komandų treniruotėms, apšilimui, įvairiems pratimams ir žinoma įdomiam laisvalaikiui. Jį patogu žaisti ant įvairių paviršių, tokių kaip smėlis, žolė ar vidaus sporto salė,  o jeigu norisi įdomiau - yra specialūs rinkiniai žaisti vandenyje, arba net žaidimui su raketėmis. Tinklo aukštis reguliuojamas atitinkamai pagal žaidėjus - vyrus, moteris ir vaikus. 

 

Kas yra CROSSNET?

CROSSNET yra pirmasis pasaulyje keturių kvadratų tinklinio/futbolo žaidimas. Tai visiškai naujas žaidimas, kurį sugalvojo draugų kompanija iš Konektikuto. 2017 m. susitikusi vaikystės draugų kompanija prisiminė, kaip vaikystėje mėgdavo žaisti "kvadratą", tad sugalvojo tinklinio aikštelę padalinti į keturis kvadratus, taip sujungiant 2 žaidimus į vieną - tradicinį tinklinį su mėgstamu vaikystės žaidimu. Subūrę draugus išmėginti šį žaidimą ir pamatę jų susidomėjimą, draugai suprato sukūrę kažką įdomaus ir unikalaus. Taip ir "gimė" šis puikus žaidimas, kuris vėliau buvo pavadintas CROSSNET. Po truputį draugai šį žaidimą populiarina visame pasaulyje.

 

Kaip žaisti CROSSNET tinklinį?

Šiam žaidimui jums reikės mažiausiai keturių žaidėjų. Tuomet turite sunumeruoti kvadratus numeriais nuo 1 iki keturių. Kiekvienas žaidėjas atsistoja į jo pasirinktą (arba burtų keliu ištrauktą) kvadratą. Žaidime gali dalyvauti ir daugiau žaidėjų. Jie turėtų išsirikiuoti už aikštelės ribų ir laukti savo eilės, kad galėtų užimti iškritusio žaidėjo vietą. 

Tikslas yra užimti ketvirtąjį kvadratą, kuriame žaidėjas turi teisę paduoti kamuolį bei rinkti taškus. Šiame kvadrate žaidėjas turi paduoti kamuolį įstrižai į antrąjį kvadratą, kuriame esantis žaidėjas jau gali kamuolį permušti į bet kurį iš kitų kvadratų. Kiekvienas žaidėjas kamuolį į kitą kvadratą turi permušti vienu kamuolio lietimu. Kai kamuolys nukrenta ant žemės, suklydęs žaidėjas yra eliminuojamas ir turi sugrįžti į pirmąjį kvadratą arba eilės galą, jei žaidžia daugiau nei keturi žaidėjai. Kiti žaidėjai pasisuka per vieną kvadratą pagal laikrodžio rodyklės kryptį. Žaidimas laimimas, kai vienas iš žaidėjų pirmasis surenka 11 taškų. Žaidžiama iki dviejų laimėtų setų.

Žaidimo metu žaidėjai bando išmesti vieni kitus iš žaidimo, siekdami, kad kamuolys nukristų priešininko kvadrate. Taškus renka tik žaidėjas, esantis ketvirtajame kvadrate kiekvienąkart bet kuriam kitam žaidėjui suklydus. Jei kamuolys nusileidžia už aikštelės ribų, paskutinis lietęs kamuolį žaidėjas iškrenta iš žaidimo arba keliauja į pirmą kvadratą. Atlikus smūgį, žaidėjo ranka gali išlįsti virš tinklo į kito žaidėjo pusę, tačiau kontaktas su kamuoliu turi būti pradėtas dar savoje pusėje. Padavimas: kamuolys visada paduodamas įstrižai iš ketvirto į antrą kvadratą. Antrajame kvadrate paduotą kamuolį priiminėjantis žaidėjas negali iš karto smūgiuoti. Smūgiai leidžiami nuo tada, kai antrojo kvadrato žaidėjas paduotą kamuolį permuša į kitą kvadratą. Žaidėjai žaidimo metu negali pagauti ar sulaikyti kamuolio. Žaidžiantys asmenys gali liesti kamuolį tik vieną kartą permušdami jį per tinklą.

 Lygiai tokiu pačiu principu žaidžiama ir CROSSNET futbolo bei teniso versija.