Ko reikia efektyviai rytinei mankštai?

rytinė mankšta

Rytais dažnas iš mūsų jaučiamės vis dar supančioti miego, nors norime kuo greičiau prabusti, pasijusti žvalūs ir kibti į dienos darbus su naujos energijos pliūpsniu. Vienas puikus būdas rytais atsibusti ir pasijusti žvaliais – rytinė mankšta. Jos naudingumą gali patvirtinti kiekvienas, kuris ja užsiima. Aptarkime kelias pagrindines rytinės mankštos naudas ir kaip ją atlikti tikslingai.

 

 

Kaip taisyklingai atlikti rytinę mankštą?

 

 

Po miego pabudus smegenims, visuomet reikia pažadinti ir kūną, raumenis. Dažnai praverčia trumpa mankštelė, kuri prabudina, suteikia jėgų fiziškai. Galima pradėti dar gulint lovoje: tereikia truputį pasirąžyti. Įkvėpę pasirąžykite, įtempkite kojų, pilvo, rankų raumenis paeiliui, o iškvėpdami atsipalaiduokite. Pakartokite tai keletą kartų. Po to galite sulenkę kojas pajudinti dubenį, iš pradžių jo nekeldami, vėliau – truputį kilstelėdami.

 

Po šio trumpo „įvado“ galite dar kartą pasirąžyti ir keltis iš lovos. Rytinę mankštą galima pratęsti ant kilimėlio. Svarbu prisiminti, kad vos prabudus negalima intensyviai sportuoti, todėl tai turi būti lengva, paprasta mankštelė. Po jos galite išgerti šilto, citrina pagardinto vandens.

 

 

Kokios priemonės padės?

 

 

Kaip ir nusiteikimas, noras, fitneso inventorius rytinei mankštai yra taip pat svarbus. Jis padės pratimus atlikti lengvai, maloniai ir, svarbiausia, efektyviai. Galite savo mankštai pasitelkti įvairias priemones: tinka kamuoliai, svarmenys, gimnastikos lankai ir pan. Vieni iš naudingiausių – jau aukščiau minėti fitneso kilimėliai. Ant jų galima atlikti lengvus jogos pratimus ir kitus. Gausų patvarių, patogių kilimėlių pasirinkimą rasite mūsų kataloge.

 

 

Svarbu atsižvelgti į savo galimybes

 

 

Visuomet prieš užsiimant fizine veikla svarbu atsižvelgti į savo sveikatos galimybes. Nerekomenduojama atlikinėti pratimų, kurie gali neigiamai paveikti fizinę būklę, ypač, jei taip nurodė gydytojai ar kiti medicinos specialistai. Rytinė mankšta – ne išimtis. Rinkdamiesi sau tinkamas rytinės mankštos dalis, to niekuomet nepamirškite. Juk nebus smagu, jei, norėdami pradėti dieną aktyviai ir energingai, iš tiesų pradėsite ją traumatologijos skyriuje.

 

 

Rytinė mankšta teikia daugybę naudų: tai geresnė nuotaika, didesnis produktyvumas, geresnė fizinė savijauta. Tačiau svarbu nepamiršti ne tik nuotaikos, bet ir inventoriaus, reikalingo saugiai ir efektyviai mankštai. „Skorpionas“ el. kataloge galite rasti visus jūsų rytinės mankštos poreikius tenkinančias prekes. Be to, mūsų kolektyvas yra visuomet pasiruošęs patarti ir pagelbėti renkantis naująjį sporto inventorių. Visuomet griežtai atrenkame pasaulyje pripažintus, patikimus gamintojus bei tiekėjus, tad viskas, ko reikia – įsivertinti poreikius.