3 dažniausiai daromos klaidos sportuojant namuose

Šiuo metu sportas namuose itin populiarus. Fizinio aktyvumo palaikymas būtinas norint palaikyti gerą fizinę ir psichologinę būklę. Tačiau netinkamai pasirinktas krūvis ir netaisyklingai atliekami pratimai gali padaryti tik meškos paslaugą. Taigi, kokių klaidų vengti sportuojant namuose, norint išvengti žalos sveikatai?

 

1. Netinkamas pasiruošimas

 

Prieš pradedant treniruotis namuose, visų pirma, reikėtų pasirūpinti saugia aplinka ir reikalingu inventoriumi. Erdvė, kurioje ruošiamasi sportuoti, neturėtų būti apkrauta daiktais, kurie neleistų laisvai judėti. Įvertinkite, ar kambaryje arba kitoje patalpoje laisvai telpa jogos kilimėlis. Jis padeda pasirūpinti švariu ir stabiliu paviršiumi atliekant pratimus ant grindų. Be to, kilimėlis sumažina kūnui tenkantį spaudimą, todėl sumažėja traumų tikimybė.

Jei esate pradedantieji, rekomenduojama pasirūpinti universaliu sporto inventoriumi, kuris leidžia sustiprinti įvairias raumenų grupes. Pasirinkimo variantų išties ganėtinai daug:

 

  • įvairaus tipo svarmenys (hanteliai, „giros“, štangutės),
  • juostos mankštai,
  • gimnastikos kamuoliai,
  • balansinės lentos ir kita.

 

Naudojantis tokiu sporto inventoriumi galima atlikti skirtingus pratimus, skirtus rankoms, kojoms, pilvo presui ar kitoms kūno dalims.

 

2. Pernelyg pasikartojančios treniruotės

 

Kita klaida, kurią daro nemaža dalis sportuojančių namuose, yra pernelyg dažnas tų pačių treniruočių kartojimas. Laikui bėgant kūnas pripranta prie to paties krūvio, todėl sulėtėja progresas ir nepasiekiami norimi rezultatai. Be to, tos pačios treniruotės greitai nusibosta, taigi, nenuostabu, kad motyvacija sportuoti tiesiog dingsta.

Tačiau net jei viskas, ką turite savo namuose, yra jogos kilimėlis ir keletas hantelių, galite atrasti ne vieną treniruočių variantą. Internete galima rasti daug skirtingų pratimų, kuriuos verta išbandyti. Tam, kad atėjus metui sportuoti tiksliai žinotumėte, ką reikia daryti, rekomenduojama iš anksto susidėlioti treniruočių planą. Pavyzdžiui, jei planuojate sportuoti tris kartus per savaitę, vieną dieną galite paskirti viršutinei kūno daliai, kitą – apatinei, o dar kitą – kardiopratimams.

 

3. Netaisyklingai atliekami pratimai

 

Bene didžiausią žalą sportas namuose kelia tada, kai treniruojamasi netaisyklingai. Todėl prieš pradedant tai daryti, patariama gerai įsigilinti į kiekvieno pratimo atlikimo techniką, pajausti savo kūną ir suprasti, kokie raumenys turėtų būti apkraunami. Daug informacijos apie tai galima rasti internete, taip pat esant poreikiui verta pasikonsultuoti su profesionaliais treneriais. Geras pasiruošimas leidžia išvengti skaudžių traumų ir kitokio sveikatos sutrikdymo.

Norite pasirūpinti kuo efektyvesnėmis ir saugesnėmis treniruotėmis namuose? Tuomet jums gali praversti jogos kilimėlis ir kitas sporto inventorius iš plataus Skorpionas.lt asortimento. Užsisakykite reikalingas prekes internetu, ir jos bus pristatytos tiesiai į namus.