Kokios klaidos daromos naudojantis elipsiniu treniruokliu?

Tikriausiai niekas neabejoja tuo, kad pratimų efektyvumui didelę įtaką turi jų atlikimo technika. Ne išimtis ir naudojimasis elipsiniu treniruokliu. Tai vienas iš populiariausių tiek namuose, tiek sporto salėje naudojamų įrenginių. Taigi, kokių klaidų reikėtų vengti, siekiant geriausių rezultatų?

 

1. Pasirenkamas per mažas pasipriešinimas

 

Tam, kad sportas ant elipsinio treniruoklio būtų efektyvus, turėtų būti pasirenkamas pakankamas pasipriešinimas. Jis gali skirtis, priklausomai nuo individualaus fizinio pasirengimo ir išsikeltų tikslų. Kuo didesnis pasipriešinimas, tuo labiau suaktyvinami raumenys ir tuo daugiau kalorijų sudeginama.

 

2. Netaisyklinga laikysena

 

Naudojantis elipsiniu treniruokliu svarbu išlaikyti taisyklingą laikyseną, t. y. nesikūprinti. Taip suaktyvinami pilvo ir kiti viršutinės kūno dalies raumenys. Tam, kad treniruotės būtų dar veiksmingesnės, patariama aktyviai naudoti rankenas. Įveikiant jų sukuriamą pasipriešinimą, stiprinami rankų raumenys.

 

3. Neįvedama asmeninė informacija

 

Elipsiniai treniruokliai ne veltui leidžia įvesti asmeninę informaciją, tokią kaip svoris, amžius, lytis. Šie duomenys padeda tiksliau įvertinti sudeginamų kalorijų kiekį ir stebėti kitus rodiklius. Idealiu atveju intensyviai sportuojant per 10 min. turėtų būti sudeginama apie 100 kcal.

 

4. Nekeičiama judėjimo kryptis

 

Tai dar viena klaida, kurią daro sportuojantys ant elipsinio treniruoklio. Keičiama judėjimo kryptis ne tik neleidžia nuobodžiauti, bet ir padeda suaktyvinti skirtingas raumenų grupes. Judant į priekį labiau apkraunami priekiniai šlaunų raumenys, o atgal – pakinkliai ir sėdmenys. Tam, kad efektas būtų maksimalus, patariama tarsi lengvai prisėsti atgal ir lenkti kelius iki 90 o kampo.

 

5. Ilgą laiką naudojama ta pati programa

 

Elipsiniai treniruokliai suteikia plačias treniruočių pasirinkimo galimybes, kurias išties verta išnaudoti. Tai leidžia ne tik efektyviau stiprinti raumenis ar deginti kalorijas, bet ir išvengti monotonijos. Vienas iš pavyzdžių – intervalinės treniruotės. Keičiant pasipriešinimą ir judėjimo greitį, patiriamas vis kitoks krūvis. Tai gali leisti pasiekti norimus rezultatus per trumpesnį laiką.

 

6. Persistengimas

 

Per didelis krūvis, taip pat kaip ir per mažas, nėra gerai. Tai apima tiek treniruočių trukmę, tiek intensyvumą. Dažnai manoma, kad kuo treniruotė ilgesnė, tuo ji veiksmingesnė. Tačiau tai nebūtinai tiesa. Tam, kad kūnas būtų visapusiškai stiprinamas, patariama derinti įvairias – tiek kardio, tiek svorių – treniruotes. Todėl labai patogu, kai elipsiniai treniruokliai pardavinėjami kartu su papildomais svarmenimis. Taip galima išbandyti įvairias pratimų kombinacijas.

 

Jau seniai svarstote galimybę įsigyti elipsinį treniruoklį? Plačiame Skorpionas.lt asortimente galite rasti tai, ko Jums reikia. Patikima sporto įranga puikiai tinka treniruotėms namuose. Pasirūpinkite, kad judėjimas taptų kasdiene Jūsų gyvenimo dalimi ir džiaukitės to teikiama nauda.